11/27/2011

Šema za pokrstice / Cross-stitch pattern

Kako se Nova godina polako približava i svako od nas pokušava da osmisli šta pokloniti nekim dragim osobama, pomislila sam da bi za one koji vole da rade vez pokrstice ovo bila simpatična ideja kako da naprave mali poklon. Uramljena kao slika ili poslata kao čestitka dragim prijateljima, u svakom slučaju će obradovati osobe koje cene ručne radove.

New Years Eve is around the corner and this idea could be a small project for people who like to do a cross-stitch. "Happy New Year", cross-stitched in Serbian Cyrillic, it would be little unusual, but definitely original gift. 



























Na ovu ideju sam došla dok sam preko interneta gledala neke francuske časopise sa šemama za pokrstice. Motivi pahuljica, Sneška Belića, Deda Mraza, jelki pod snegom, samo su delić prelepih šema u tim časopisima koji su me podsetili da se Nova godina i Božić polako približavaju. Kako nemam puno iskustva u pravljenju šema za pokrstice, napravila sam ovu vrlo jednostavnu šemu, veoma laku za početnike.

This idea came upon me, when I was looking through some cross-stitch French magazines, online. The motifs of snowflakes, snowmen, Santa Claus, Christmas trees are just small part of beautiful motifs in those magazines that reminded me that Christmas and New Years Eve are very close. I do not have a lot of experience in making cross-stitch patterns, so this one is very easy project for the beginners.



























Moj vez je rađen na malo tamnijem materijalu predviđenom za vez pokrstice. Nakon što sam završila vez, dodala sam malu čipku, opšila crvenom kariranom trakom i dodala malu crvenu mašnicu. Ja obično nakon završenog veza pokrstica dodam materijal koji učvrsti ceo ručni rad (samo se prepegla i taj sintetički materijal se lagano zalepi za tekstil; ja ga kupujem ovde).

My project is done on Aida 14 count cross-stitch material. After I was done with cross-stitching, I added small lace, sewed a ribbon and a small red bow. After every cross-stitch project I usually place fusible bonding web at the back (I buy this one).




























Ovo je šema za pokrstice, koja je nadam se dovoljno vidljiva.

This is the pattern for this small cross-stitch project.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...