7/30/2012

Amigurumi, kukičane igračke


U gradiću na par kilometara od mesta gde ja živim se nalazi mala bašta koju održavaju entuzijasti baštovanstva. Svake godine, neki od njih posvete sate svog rada u negovanju ove bašte. Povremeno kada imam vremena, odem do te bašte i pomažem pri uobičajenim baštenskim radovima. U septembru se održava prodaja biljaka, kolača i drugih sitnica da bi se prikupile pare za kupovinu znaka za baštu. Moj mali doprinos će biti u vidu ručnih radova‚ verovatno kukičanih i vezenih. Za sada sam napravila par sitnica koje će verovatno biti privlačne deci. U pitanju su kukičane igračke ili amigurumi.


























Kukičani miš, puž kao i podmetač za čaše u jarkim bojama

Igračke su iz knjige pod naslovom: Amigurumi (Lan-Anh Bui i Josephine Wan). Ne postoji jedan projekat u knjizi koji mi se ne sviđa i koji neću bar pokušati da napravim. Objašnjenje je prilično dobro, ali sa ponekom greškom u štampanju. Međutim, za one koji imaju bar nekog iskustva u kukičanju, ovo ne bi trebalo da bude problem.


























Šemu podmetača za čaše sam našla na ovom blogu  i to ovde. Šema je vrlo jednostavna, rad je rađen debljim pamučnim koncem.


























Projekat iz knjige, na kome trenutno radim je ova slatka žirafa.

 Još neki od budućih projekata






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...