9/12/2012

Ručni radovi

Prodaja ručnih radova da bi se prikupile pare za baštu u kojoj pomažem je završen (neke slike bašte se mogu naći u ovom postu, a deo ručnih radova koje sam radila u ovom postu). Volela bih da sam slikala ceo događaj ali na žalost nisam. Zato sam slikala moje ručne radove pre polaska, kada sam ih organizovala, pre nego što ću ih spakovati.

Sto pun sitnica: čestitke za Božić na engleskom, kesice punjene lavandom, šivene platnene kese i torbice, kukičane korpice, kukičani cvetići i kukičane igračke

Čestitke za Božić, rađene bodom pokrstice, kao i etikete za poklone; jastičići napunjeni kamilicom i lavandom (za lepši san)

Kukičani cvetovi i kukičane igračke, koje su se sve prodale (na slici nedostaju žirafa i mišić roze boje)

























Lavandine kesice (bile su skoro sve prodate) su neprestano privlačile mirisom svakog ko bi prošao pored mog stola sa ručnim radovima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...