9/15/2012

Sitnice za vez - šema za pokrstice


Jedan od najlepših časopisa za pokrstice je francuski časopis Creation Point de Croix koji na žalost još uvek nisam imala u rukama, ali redovno "listam" preko interneta (svako izdanje časopisa je moguće "prelistati"). Časopis je pun ideja sa predivnim fotografijama. Neke od tih šema bile su inspiracija za ovu malu šemu.
 

Ovaj mali ručni rad može da se stavi na kutiju, korpicu ili neseser u kome se drže sve sitnice za vez: konce, igle, makazice...
Ja sam stavila na korpicu od pruća u kojoj držim moje sitnice koje koristim za vez.


 Materijal na kome sam izvezla ovu šemu sam pričvrstila za korpicu tankim trakicama i vezala u mašne.

























Šema je vrlo jednostavna.




















Konac koji sam koristila je DMC i to sledeći brojevi:

slova - 311
konac - svetla ljubičasta 210
          tamno ljubičasta 209
obod konca- 3864
igla - 310
makaze - 3840
dugmići - 948
rupice na dugmićima - 535

Obratiti pažnju na sledeće:
               1) dijagonalna crta u obojenim kvadratićima (na obodu konca, rađeno braon bojom) znači da se radi bod od 3/4 (objašnjenje kako se radi taj bod se nalazi ovde).
               2)  igla i konac se rade manje više slobodno, bez neke velike preciznosti (ne mora da se  prati šema i može da se veze preko dva ili više kvadratića)

Šemu sam pokušala da ubacim u post u pdf  formatu, da bi se bolje videla i lako odštampala; ali na žalost nisam uspela.


I malo cveća za kraj posta

 Žuta ruža iz moje bašte, Graham Thomas

























Plavi cvet ladoleža...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...