4/27/2014

Nedeljom... o kukičanju i prvim plodovima moje bašte


Obično kada dođe proleće i bašta me okupira, ručni radovi i knjige su negde u nekom ćošku kuće. Prve lepe, sunčane nedelje provodim u bašti, sadeći biljke. To mi ne ostavi previše slobodnog vremena za druge hobije. Prošle nedelje sam u pauzama dok sam se odmarala od baštenskih radova, gledala neke blogove sa ručnim radovima, i ponovo dobila želju da u slobodnim trenucima malo kukičam.
Jedan od pokrivača koje sam davno počela i nikad završila je običan "granny square" pokrivač. Jednostavno sam stala da ga radim i zaboravila na njega. Pre par dana sam ga se setila i odlučila da ga završim i poklonim nećaki. Mislim da bi joj se svideo jer je šaren i veseo. Pre par godina sam joj uradila 2-3 pokrivača, od kojih je jedan i moj brat koristio jer je bio vunen i topao.























Još jedan pokrivač koji bi trebalo da završim je za moju najbolju prijateljicu kojoj sam obećala još davno.
Njoj se svideo pokrivač koji sam pre par godina poklonila mojoj nećaki.
























Njen pokrivač je sličan ali umesto "granny square" motiva sam uradila krugove. Nešto poput ovog...



Ostatak vremena sam provela u bašti. Baštu ispred kuće sam skoro završila. Zasadila sam ruže, kadivice i još neko cveće koje jeleni ne vole. Ruže jeleni obožavaju, ali ove ruže su žbunaste vrste sitnih cvetova i pune trnja, tako da ih ne jedu.
Ove nedelje sam na trpezi imala i prve plodove moje bašte, zelenu salatu.

Zelena salata i grašak su posađeni u lejama, koje smo uradili pored kuće. Tu su zasađene i ruža i borovnica.

Kada smo jednu noć imali mraz jedino povrće koje je nastradalo bio je krompir. Srećom, nakon par dana su ponovo iznikli novi listovi i sada polako bujaju.

 Muškatlovi na terasi su počeli da cvetaju.

Jedno od zanimljivih drveća u ovoj državi koga ima na svakom koraku je dogwood. Cvetovi su jako lepi. U šumi iza naše kuće ima par drveta sa ovim lepim cvetovima.
Kako je šuma sada u proleće već puna žbunja i jeleni redovno prolaze kroz nju i ostavljaju krpelje, nisam htela da rizikujem i pokupim nekog krpelja, pa sam drvo slikala samo iz daljine.























Ovako cvet dogwood izgleda izbliza...

































dogwood

Narcisi su završili cvetanje i uspela sam da uzberem još par cvetova.























Kako je lepo vreme došlo i dani mogućeg mraza prošli (čemu se nadam), vreme je da se posadi i ostalo povrće i cveće. Još dosta posla u bašti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...