2/22/2015

Nedeljom...Shen Yun


Negde u decembru, dok sam tražila predstave u St.Louis sam naišla na informaciju da u februaru u Peabody Opera House dolazi Shen Yun. Jedva sam dočekala da dođe i taj vikend da idem. A onda su nam najavili sneg i led. Srećom, temperature su bile u plusu, tako da se sve otopilo i osušilo i danas sam sa prijateljicom provela jedno divno popodne.


























Peabody Opera House

Na sajtu Shen Yun je opisan sledećim rečima:

"Kroz univerzalni jezik muzike i plesa, Shen Yun spaja u jednu celinu nebeski svet, stare legende i moderne, herojske priče, vodeći vas na putovanje  kroz 5.000 godina staru kinesku kulturu. Njena zadivljujuća lepota i ogromna energija ostavlja publiku bez daha.
Shen Yun predstava obuhvata najpoznatije plesače, specijalan orkestar koji spaja muziku istoka i zapada i predivnu animiranu pozadinu- stvarajući jednu spektakularnu predstavu."

Predstava je bila upravo to - spektakularna. Vratila sam se oduševljena muzikom, kostimima i plesom.
Ples je zasnovan na tradicionalnom kineskom plesu, ali isto tako i plesovima etničkih grupa Kine, kao i pričama iz prošlosti. Muzika je kao što su u opisu napisali spoj istoka i zapada, klasični instrumenti sa starim kineskim instrumentima. Kostimi? Kao iz bajke... Cela predstava je bila kao bajka u kojoj na sve strane pršte boje...
Na predstavama nije dopušteno fotografisanje, tako da nemam nijedan foto sa predstave, sem prostorije teatra u kome se predstava odigrala.


























Slike kostima i predstave sam našla na internetu...


































pinterest









































































izvor

Sve ove slike kostima deluju da su iz prethodnih godina. Ove godine kostimi iz mongolskog plesa su me oduševili, ali nigde nisam uspela da pronađem sliku. Kostimi su se sastojali od bele bluze i tirkiznih panela koji su padali preko bokova, nalik na suknju, ali sa dubokim rezom. Po obodima su bili izvezeni zlatnim nitima. Naravno, u predstavi su bili i muški kostimi, ali su mi ženski kostimi više privukli pažnju i zato sam se potrudila da ih nađem na internetu.

Ovo je sajt Shen Yun plesne kompanije, na kojoj može da se pogleda video kako izgleda predstava.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...