12/14/2011

Novogodišnji motivi / Holiday Motifs

Polako se bliže Nova godina i Božić i u našoj kući se oseća praznična atmosfera. Jelka je okićena, novogodišnje seoce postavljeno i veštački sneg koji pokriva njegove ulice se polako raznosi po kući.

New Year Eve and Christmas are almost here and in our house everything is ready for the holidays. The Christmas tree is decorated and small village, covered with fake snow is placed on the window seat. 



















































Moje seoce pod snegom me uvek podseti na knjige bajki sa prelepim ilustracijama, koje sam kao dete dugo gledala i pokušavala da na njima zapazim svaki detalj. Uvek sam želela da mogu da uđem u te bajkovite slike i prošetam tim ulicama ili pejzažima. I sada kada u nekim prodavnicama, obično pred Božićne praznike naiđem na ta mala seoca sa kućama kao iz bajke, ljudima i životinjama postavljenim na njihovim ulicama, ne mogu da odolim da ne zastanem i pogledam svaki detalj tog minijaturnog sveta .

My small village under the snow reminds me of the fairy tale books with a beautiful illustrations. As a child I observed those pictures for a long time, to catch every little details on them. I always wished that I could jump in and live in those beautiful villages and landscapes. Even now when in some stores I see those small villages, with people and animals on its streets singing carols, I can't resist to stop and look every detail of that miniature world.






















































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...