11/01/2011

Lavanda / Lavender

Cvet lavande je za mene jedan od najlepših mirisa u prirodi. Miris ovog cveta me uvek podseti na one lepe fotografije iz Provanse, gde se ljubičasta polja lavande protežu pored kamenih, osunčanih kuća.

For me, the scent of the lavender is one of the most beautiful scents in nature. It reminds me of the amazing photos from Provence, where purple fields of lavender stretch next to the stone houses.





from Flickr by Patchok34

Kako nemam lavandu u mojoj bašti, naručila sam cvetove ove biljke preko interneta. Jedan mali deo lavandinih cvetova sam potopila u med da bi med dobio miris i ukus ove biljke. Deo mojih zaliha će sigurno otići i na pravljenje kesica za ormare, koje obožavam. Jednu kesicu sam već napravila za jednu prijateljicu.

How I do not have lavender in my garden, I ordered through the internet. One small portion of my lavender I added to honey, to infuse it with the scent of this flower. And of course, I love small scented "pillows". I've just finished one for my friend.






























Kesica je veselih boja, sa detaljom pokrstice iz knjige Helen Philipps.

The little "pillow" is cheerful, with a detail of cross-stitch, from Helen Philipps' book.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...