10/30/2011

Jesenje nijanse / The Hues of Fall

Ja obožavam leto, kada zelenilo drveća i šarenilo cvetova razveseljavaju na svakom koraku. Kada se uz to dodaju mirisi ranog jutra sa cvrkutom ptica, jako je teško ustati loše volje. U jesen, kada su  jutra zaparana oštrinom, koja stavlja do znanja da je i zima već tu negde i čeka u prikrajku, izazivaju u meni želju da se pokrijem toplim, perjanim jorganom i utonem u san kao medvedić.
Ova jesen je bila lepa. Jutra su bila prohladna, ali dani topli i sunčani. Zlatne nijasne krošnji drveća, uz kristalno plavo nebo i blago jesenje sunce izazivale su u meni osećaj smirenosti. Topli dani su za još koju nedelju produžili život raznovrsnom cveću i ulepšali i onako već lepu jesen ove godine.
Kada sam pre neki dan gledala fotografije sa bloga talentovane Zee, inspirisala me je da pogledam oko sebe i zapazim detalje jeseni. Njen foto blog sadrži predivne slike prirode u Arizoni.
Ovo je jesen, onako kako je ja doživljavam...

I adore the summer, when green colors of the trees and  the colorfulness of the flowers cheer you up on every step. When you add the scents of the early summer mornings and the chirping of the birds, it is difficult to get up in bad mood. In the fall, when the morning air is cold and crisp, and it seems that winter is around the corner, makes me wish to cover myself with a warm blanket and sleep like a little bear. But this fall was very beautiful. Golden crowns of the trees with blue, clear skies and the warm fall sun gave me the feeling of calmness. Warm days prolonged the life of late summer flowers for a few more weeks and made this fall even more beautiful.
A few days ago, I visited the blog of the talented Zee, who inspired me to look around myself and to notice details of the fall. Her photo blog is full of beautiful photos of the nature in Arizona.
This is the fall through my lenses...






































































































































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...