4/01/2012

Lale u punom cvatu

Kraj marta je, a lale u mojoj bašti su u punom cvatu. Prošle godine i svih ranijih godina lale su cvetale krajem aprila ili početkom maja. Ovih dana se i poslednji cvetovi otvaraju, a ostatak već procvetalih lala polako vene.


























Prošle jeseni kada sam stavljala lukovice, odlučila sam da uklonim travu i oko jednog malog dela kod poštanskog sandučeta. Taj deo je uvek nezgodan za košenje trave tako da sam ga pretvorila u mali kutak koji će u toplim mesecima biti popunjen cvećem.




























 Moja žuta lala sa dva cveta na jednoj stabljici je na kraju otvorila i treći cvet...


























I još malo slika mojih tulipana iz različitih uglova...




























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...