1/17/2013

Orhideje i čaj


Više o nezi orhideja u ovom postu

Kada prođu novogodišnji i Božićni praznici, polako mi je već dosta zime i ne mogu da dočekam proleće i šarenilo u mojoj bašti. Hladni januarski dani (sada i bez snega, jer se već sav otopio), smetaju mi sve više. Jedino cveće koje trenutno cveta u mojoj kući su orhideje. Ali za razliku od prošle godine, kada su sve orhideje procvetale, sada je samo bela orhideja u cvatu, i još jedna orhideja je na putu da cveta.

Prošlogodišnje orhideje u punom cvatu  


Ove godine bela orhideja je otvorila svoje prve cvetove

Pored cveća, u ovim zimskim danima topao čaj je nešto što mi uvek popravi raspoloženje. Pogotovo čaj iz šoljice na kojoj je cveće u bodu pokrstice. Ovo je jedna od mojih omiljenih šolja za čaj.


Nađena u jednoj antikvarnici, ova šolja mi uvek izmami osmeh na lice. 

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...