2/02/2015

Malo o cveću i bašti...


Sredinom januara sam sklonila sve novogodišnje i Božićne ukrase. Iako obožavam novogodišnju dekoraciju kuće, kada poskidam ukrase, kuća deluje osvežena i zasija.

Kućne biljke počinju da cvetavaju.  Procvetala je bela orhideja.



 Muškatl koji sam jesenas unela u kuću je napokon procvetao.

Ljubičice na prozoru stalno izbacuju cvetove. Kuhinja je osunčana i puna cveća.



Prošle godine, u junu sam prekinula pisanje bloga. Kada dođe leto, mrzi me da sednem ispred kompjutera i  posvetim vreme pisanju bloga. Tako sam propustila da na blog postavim slike bašte i cveća na terasi. Isto tako sam preskočila da napišem ponešto i o putovanjima te godine, i o izletima.























Zbog drveća, koje okružuje naše dvorište, bašta nije imala dovoljno sunca i mnoge biljke su se izdužile. Ali smo ipak imali dovoljno paradajza i krastavaca da ih nismo morali kupovati.


Tikvice su slabo davale plodove i ubrali smo tek toliko da probamo kakvog je ukusa ovo povrće gajeno u našoj bašti.























Cveće u bašti je slabo napredovalo, isto zbog nedostatka sunca. Jedino je kosmos bio bujan, ali isto nekako izdužen i pomalo neuredan.


Slatki grašak je predivno mirisao ali imao malo cvetova.























Bašta kao celina nije izgledala ništa posebno, jer bašta sa povrćem nikada ne može biti lepa kao bašta sa cvećem. Ovog proleća ćemo baštu ponovo preorganizovati i srediti.

Cveće na terasi nisu zaklanjale krošnje drveća i imalo je dovoljno sunca,

Muškatlovi i petunije su preovladavali u saksijama na terasi.



























Nadam se da ova zima neće biti duga i hladna, jer mi već nedostaju topli dani i boravak u bašti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...