3/15/2012

Ruže


Ove godine sam prvi put naručila ruže. Tražeći fotografije po internetu, nailazila sam na predivne cvetove engleskih ruža i povremeno se pojavljivalo ime David Austen. Ruže krupnog cveta, sa bezbroj latica su delovale veoma privlačno da sam odlučila da probam da posadim i poneku ružu u dvorište. Za sada sam naručila Golden Celebration i Brother Cadfael. Naravno, u dvorište iza kuće povremeno navrate jeleni, kojima su ruže prava poslastica. Ali, do sada nisu navraćali u prednje dvorište, tako da mi ostaje da se nadam da će to ostati njihova neposećena teritorija.
Na terasi ispred kuće stoje tri stuba, koji bi bili idealna podloga za ruže puzavice.


























U naše područje, naručene ruže obično šalju krajem aprila ili početkom maja, tako da imam još malo vremena da pažljivo isplaniram izgled bašte.
Ovo su neke slike sa putovanja, koje mi služe kao inspiracija...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...