5/25/2013

Bašta u komšiluku


Staza u mom naselju prolazi pored kuće koja ima divnu baštu. Bašta nije velika, ali je lepo osmišljena, sa detaljima koji je čine interesantnom tokom cele godine. U proleće se po kamenju pruža puzavi floks rozih i ljubičastih nijansi, a u leto baštu krase grmovi crvenih ruža.
Jedan vikend trčeći stazom, naišla sam na ženu koja živi u toj kući. Sedela je na maloj stoličici i uređivala baštu. Predstavila sam joj se i pohvalila njenu baštu i pitala za dozvolu da fotografišem baštu i stavim na blog. Žena se nasmejala i rekla da mogu da slikam šta hoću, samo da ona ne bude na slikama.

Sledećeg dana je naišla strašna oluja i mislila sam da bašta neće više biti tako lepa. Kada sam jedno jutro svratila da vidim da li ću uopšte imati nešto da slikam, videla sam da se puzavi floks baškari na suncu, i pruža po kamenju kao da oluje nije ni bilo, a ostatak bašte se preliva u zelenim nijansama.

Baštu nisam slikala iz najboljih uglova, jer mi je bilo neprijatno da šetam po tuđem posedu. Uglavnom sam fotografisala delove bašte koji su mi bili dostupni sa staze.

 Deo bašte pored staze, oivičen kamenjem

Puzavi floks je svake godine sve lepši i bujniji



 Zadnji deo dvorišta koji gleda na jezero je uglavnom travnata površina sa malom baštom oko kuće

 Baštenski luk kao detalj i prolaz u zadnji deo dvorišta


















































Stari bicikl i pumpa za vodu kao detalji u bašti
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...