5/13/2013

Bašta u maju i još ponešto


Prošle nedelje je bilo lepih dana koje sam provela u bašti. Zasadila sam još po koju biljku i dodala malč.

U bašti je ostala poneka lala a višegodišnje biljke su sve gušće...


Nova ruža u bašti... Zove se "Hot Cocoa" i ima predivne baršunaste latice.

 

Ispred ruža sam zasadila i par biljaka lavande... U jednom časopisu sam naišla na sliku bašte gde su ruže bile okružene lavandom i kako mi se kombinacija ova dva cveta svidela odlučila sam da ove godine dodam lavandu oko već postojećih ruža u mojoj bašti.

















 Par cvetova iz moje bašte i kupljeni karanfili...




 Odmor uz kafu i časopis i veseli buket cveća...


Inspiracija za nove pokrstice...

Victoria časopis uvek ima dosta inspirativnih fotografija sa ručnim radovima. Ovaj stari broj sam našla u jednoj antikvarnici. Celo izdanje je posvećeno vezu. Inicijali sa višnjama su rađeni na posteljini... Rad mi se baš dopada i volela bih da ga uradim kao detalj na jastuku, ali nisam mogla da nađem nešto slično na internetu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...