3/02/2014

Nedeljom...


Počinjem da se plašim da u naše krajeve proleće neće nikada doći. Noćas je padala ledena kiša koja je prešla u sneg. Toliko iščekujem lepo vreme ali za sada ništa od toga. Cela nedelja mi je protekla u planiranju bašte, listanju kataloga, u presađivanju biljaka u podrumu... Polako dobijam neku sliku o tome šta se prvo sadi od povrća, kakve uslove pojedine biljke zahtevaju... Pričajući sa ljudima iz okoline svaki put naučim nešto novo. Prošle nedelje je svaki moj razgovor počeo i završio se sa baštom kao glavnom temom. Par započetih ručnih radova stoji jer postajem nestrpljiva da izađem napolje i počnem sa radovima u bašti.

Biljka paradajza


Muškatlovi u podrumu izgledaju prilično dobro s obzirom da je temperatura niža nego u kući. I dalje odsecam pelcere i držim ih u vodi da puste korenje. Povremeno po koji muškatl izbaci i cvet.























Ove nedelje na mom kuhinjskom stolu stoji gomila knjiga, kataloga, papira i kesica sa semenkama.

Večeras dok sneg napolju pada, u našoj kući se čuje pucketanje vatre u kaminu...






Iz biblioteke mi je stigla knjiga koju sam naručila, o američkoj ilustratorki i piscu dečijih knjiga, Tasha Tudor, koju je napisala njena kćerka Bethany Tudor (Drawn from New England).
Pre par godina sam slučajno čula za ovu autorku i bila zaintrigirana njenim načinom života. Naročito me je oduševila njena bašta koju je gajila na svojoj farmi u državi Vermont, na severoistoku Amerike.

 pinterest
























Tasha u bašti (pinterest)



pinterest

Očekivala sam da je knjiga biografija s obzirom da je napisala njena kćerka. Međutim, knjiga (ili knjižica) je mali pregled života ove poznate ilustratorke i njene porodice sa dosta fotografija, koja može da se pročita za manje od dva sata.

Ovo je kratak film (japanski sa Youtube) o bašti ove poznate ilustratorke.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...